مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-11فرهنگي

سرعت زیاد نشر و توجه نکردن به خلاقیت در حوزه ادبیات کودکان 


یک نویسنده کتاب کودک و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در خراسان جنوبی گفت: سرعت تألیف و نشر کتب کودکان افزایش یافته در صورتی که نیاز به تأمل و ورود نگاه های تازه و خلاقیت بیشتری در این حوزه داریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک نویسنده کتاب کودک و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در خراسان جنوبی گفت: سرعت تألیف و نشر کتب کودکان افزایش یافته در صورتی که نیاز به تأمل و ورود نگاه های تازه و خلاقیت بیشتری در این حوزه داریم.

  فاطمه حسینی فر، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قصه ها می توانند سرنوشت فرد را تحت تأثیر قرار داده و ذهنیت و نگرش او را نسبت به جهان هستی تغییر دهند؛ پس این نگرش سازی باید از دوران کودکی آغاز شود تا فرد در آینده براساس این تفکر زندگی کند.

وی افزود: تجربه و علم نشان داده وقتی فردی با قصه های اصیل و براساس اصول تربیتی درست پرورش یابد، فرد با مهارت های گفتاری و رفتاری مؤثر ارتقا می یابد که در این راستا انتخاب قصه های مناسب رسالت بزرگی بر دوش مربیان تربیتی و پرورشی است.

این مشاور کودک ادامه داد: هر چند در دنیا آثار مکتوب و قصه های زیادی به انتشار رسیده؛ اما به نظر می رسد آنچه که با فرهنگ و سبک زندگی ما همخوانی بیشتری دارد قصه های دینی و اسلامی است که در دو دسته متون کهن و معاصر قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت زیاد نشر و توجه نکردن به خلاقیت در حوزه ادبیات کودکان 

سرعت زیاد نشر و توجه نکردن به خلاقیت در حوزه ادبیات کودکان